ultraljud

Idag går jag in i vecka 29 och magen blir större o större för var dag som går. Hoppas den inte bara växer för fort så jag får bristningar, men än så länge har jag klarat mig. Det är kul att magen växer och att det börjar synas att jag är gravid. Men gud vilken konstig känlsa. Jag känner inte igen min kropp, och min mage som i vanliga fall brukar vara ganska platt är nu en rund som en boll. Låren och vaderna som alltid varit formade av fotbollen är nu smalare än någonsin. Magen börjar bli i vägen när jag bockar mig eller ska röra mig på något sätt. Satt i soffan igår och skulle resa mig utan att använda armarna, alltså så som man alltid reser sig. Men fick göra ett ordentligt ryck för att ta mig ur soffan vilket kändes i magen. Så nu kan jag inte göra som jag alltid gjort utan får jag börja använda armarna för att trycka mig upp. Börjar känna mig som en flodhäst och denna gången e det inte för jag har en fet röv ;)

Idag är det dags för ultraljud, hoppas att vi får se en 3D bild denna gången med och att den blir bra så jag kan lägga upp den här. Men jag har redan gått lite i förväg och varit inne på en sida där man kan se hur ens barn kommer se ut. Här e resultatet:

 

=





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0