Phi Phi

Idag vaknade vi kl 8 av klockan. Utan frukost i magen hoppade vi pa tuk tuken till Phuket town och hamnen. Efter nagra timmar satt vi pa baten till Phi Phi.

Vadret var sadar i borjan av dagen, vilket var bra for vissa nasor och ryggar. Senare pa dagen blev det battre och solen sken. Efter checkat in pa hotellet var det dags for beachen. Vicky satt i skuggen hela dagen medan vi andra njot av solen. Det enda som varit namnart idag ar att Hakan (nille) har brant bort ett lager skinn idag!

Varit en lang dag. Far uppdatera mer imorgon!
Ga in pa Vickys och Johns dagbocker, de har mer, Skiter i att lagga upp bilder har da det tar jakla tid!

Nu ska vi dra tillbaka till vara bungalows....

Saknar er alla dar hemma. Och Zorro och Zessan, vi har traffat era kusiner har nere. Det ar manga katter som bor ute, men de ar bara en tiondel av din size Zorro!

Kommer formodlen fa med oss en bamsevaska med oss hem efter bankok, men nu i Phi Phi ar det dyrt med klader och de vill inte pruta. Johns blev utkastad fran ett litet stand idag =)


Klockan ar 22.15 och jag sager over and out =)


Kommentarer
Postat av: Zorro o Zessan

Hej alla.

Zorro: Kul att läsa att ni har det bra, synd om nille som bränt bort sitt skinn.Vi hade inte tid att skriva igår eftersom slavarna skulle sätta upp lampor och stjärnor överallt, jag var ju tvungen att hjälpa till med alla sladdarna så de blev bra kopplade, slaven drog i ena änden och jag i den andra. Idag har jag varit ute på gården och kopplat ännu fler sladdar, skitkul! Zessan: Jag har också hjäpt till med alla sladdarna, det var riktigt spännande. Idag har slavarna tagit bort min tratt det är jätteskönt att kunna tvätta sig igen. Igår åt vi räkor och drack champagne, idag blev det julskinka och cocacola. Nu skall vi busa och leva runt med slavarna så jag skriver igen i morgon. Puss till er alla från mig och Zorro. PS! Zorro vill inte vara kusin med katter, han säger att han är en tiger. Är han det?

2009-11-29 @ 19:22:00
Postat av: mamma

hejsan! hoppas solen ff lyser på er. Verkar som sol-sprayen på faktor 30 ändå varit till nytta, fast du skrek till när det var 30? Nu har ni väl fått grundsolbrännan, så 30 behövs väl bara ca kl 10-14. Hur går det med maten, majsbröd? Bra att ni lägger er tidigt någon kväll, så ni får igen krafterna.

Johns har gott sällskap med pappa, han blev ju utslängd från butik i Spanien.

Thommie o Hanna var hemma i fredags o åt middag - han är inte brun, han har blivit svart! Sedan var det fest på S:t Jörgen i lördags - kallades "Bara Gif´s fotbollsgala"... Killarna gick dit i kostym! Priser utdelades - och pappa fick pris för "Bästa vändning i match" - Matchen då de låg under med 1-5 i halvlek, vände i andra halvlek till 5-5 ... fast ingen såg att dom spelade 44 minuter med 12 spelare!

Passat Kaipo sedan i fredags. Dom är i Barcelona och såg Barcelona/Real Madrid idag - och såg Zlatan göra mål. Nästa gång följer vi med, fast det är svindyrt!

Klarat mig från ögonklåda o dyl. Skall ta allergitest snart. Otroligt fina o roliga bilder ni tar. Ser ut som paradiset. Njut och ha det bra. Kramar till er

2009-11-29 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0