Betnér

Igår var jag o älskling på stand-up med Magnus Betnér. Först var vi och åt på Saras och sen åkte vi in till Ystad och satt och lyssnade på Betnér. Helt sjukt hur men människa kan stå i 80 minuter och leverara skämt efter skämt. Jag gillar Betnér, han kan verkligen skämta om allt, vet inte hur många gånger han nämnde fitta, kuk och rövknulla. Han står iför ca 100 pers o snackar om detta som om ingenting och jag kan knappt skriva ut orden på bloggen =) Det var iaf en sjukt mysg och rolig kväll. Måste gå mer på Stand-up, vet att de har Oslipat på onsdagar inne i malmö. Dags att boka in sig där. Nu snart dags för lektion igen, ska ha Jeopardy med min elever. Frågan är om det är jag eller de som tycker det e roligast =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0