Ta vara på varje sekund

Mitt i allt elände glömmer man bort hur bra man har det. Magen har varit kass ett bra tag o jag har aldrig i mitt liv varit så trött som jag varit de senaste månaderna o stundtals kan jag vara less på det mesta. Men de senaste veckorna har varit bättre. Får helt enkelt leva med att magen lever sitt egna liv o att jag får vila mer om dagarna. Får se de positiva som händer runt en hela tiden. 3 bra saker just nu:
Jag kan ta en mysig eftermiddagslur med älskling.
Äntligen skiner solen utanför fönstret.
Igår fick vi vårt sovrum tapetserat.

Nästa lilla glimt jag ser fram emot är att köra runt hörnan uppe vid vårt hus och se ut över åkrarna som är täckta av snö och glimmar fint i solens strålar. Ja väldigt poetiskt men fy tusan vilken mysig stund på dagen, blir lika glad varje gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0