Underbara lov

Så jäkla skönt det är med lov, bara vara hemma o ta de lugnt. Kunna sova hur länge man vill o bara sitta i soffan o jäsa. Tyvärr är kroppen o hjärnan inställd på något annat. Igår vaknade jag 7 och idag 6.40. De var den sovmorgonen =( Sen igår städade jag det tilltänka barnrummet, förrådet och den kommande klädkammaren. Riktigt skönt att få ordning på torpet o göra lite nytta =) I vanliga fall när jag kommer hem från jobb trillar jag in till soffan o däckar =)

Men idag tänkte jag njuta lite, ska iväg till Centrum o käka frulle med Sabine när hon vaknar. O nu plinga telefonen, hon e vaken o jag ska göra mig i ordning för en frukost dejt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0