vanlig onsdag

Igår var jag på min första vattengympa. Kändes riktigt skumt att sätta på sig bikinin och se sin tjocka mage. Ja jag tycker ju att jag har blivit tjock men jag var ju som vanligt inte i närheten av någon av de andra =) Iaf så fick vi ligga en timme vattnet som var 36 grader. 20 minuter var lite rörelse o gympa (om man nu kan kalla det för gympa, jag hade gärna rört på mig lite mer) och resten var avslappning. Måste säga att jag saknat att röra på mig och sen gå o duscha, det enda jag sakna var laget och gnabbet i omklädningsrummet.

Snabbt hem och få något i sig innan det var dags för träning. Igår höll jag i 5:elaget träning vilket var riktigt roligt. Tyckte det såg bra ut och fy fan vad alla fick kriga under de 13 minuterna som vi sprang! Undra hur långt efter jag kommer vara när höstsäsongen drar igång?!

Tillslut måste jag bara berätta att jag för en gångs skull hade en rolig dröm. Drömde att alla arbetskamrater satt runt ett stort bord och en av dem hade med sitt barn (den har inget barn i verkligheten). De hände så mycket kring detta barn att jag inte kunde sluta skratta, vet inte hur länge jag höll på att skratta ihjäl mig, ni vet så när man verkligen inte kan sluta, så fort minsta lilla händer så drar det igång igen =) Nu e jag på jobb o ska försöka få något gjort, hade det inte varit för att de bara e idag och imorgon kvar innan det är lov så hade det blivit en sjukning idag, har ont i halsen och mådde allmänt skit i morse. Men de e bara att kriga dessa två dagar sen e det sportlov!

Såg även i statistiken hur många som varit inne o läst min blogg, fantastiskt roligt, men inte en enda kommentar =(


Kommentarer
Postat av: Camilla

Missade ju matchen. Ser fram emot nästa! Njut nu av sportlovet!

2012-02-19 @ 11:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0