Äntligen en bra helg

Fredagen började väl som de andra veckorna har varit, telefonsamtal till läkare, vårdcentral osv. Fick en tid och gick från jobb vid 11. Efter en timme var jag klar och proverna var okej. Därefter hämta älskling mig och jag bestämde mig för att skita i magen för en dag och gå ut o äta lunch på Saras. Efter en supermysig lunch med älskling fortsatte vi på Centrum där det blev en god negerbulle. Patte stanna på Centrum med Håkan medan jag gick och köpte lite mer barnkläder på Grynet och sen hem i soffan och vila. Därefter var det träning och sen soffläge.

Lördagen startade med en träningsmatch i kyliga Dalby, och efter en ganska kass insats där det blev förlust med 4-2 blev det en varm dusch. Sen hem o fixa till sig, en delad planka med älskling och sen var det dags för Rökhuset och lagfest.

En jättetrevlig kväll med god mat och mycket skratt. Denna gången fick vi dock bege oss hem tidigt, vilket var ganska skönt ändå. Trots att vi kom hem tidigt så kom vi inte i säng. Älskling och jag satt uppe i minst en timme och bara snacka, mysigt värre!

Nu är det måndag igen och imorgon går jag in i ännu en vecka, vecka 28. Bara 12 veckor kvar! Tycker själv att jag har växt mycket de senaste dagarna så måttbandet åkte fram igår. Kom dock fram till att det inte var så mycket som magen hade växt, men några centimetrar var där. Lillan sparkar jätte mycket och jag kommer på mig själv att jag bara sitter och facineras av hur det rör sig där inne =) 


Vecka 27 (26+6)

Vågen visar nu 67 kg
Mått under navel 91 cm
Mått i midja 84 cm 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0