Fredag?

Är det fredag idag?

Har inte märkt det på något sätt. När man e hemma och inte orkar/kan göra något flyter dagarna ihop. Idag har jag bara suttit vid datorn och tv:n sen jag vaknade. Första timmarna gick åt till arbetet som jag håller på att göra. Fy fan va länge sedan det var något arbete man gjorde. Arbetet är fyra delar och för tillfälligt har jag gjort 2/3 av uppgift ett, 4/5 av uppgift två och 1/2 av uppgift 4. Uppgift 3 har jag inte börjat på då jag inte fattar riktigt vad jag ska skriva =( hoppas på att poletten trillar ner imorgon. Nu blir det tv innan jag hittar sängen.

Har även följt innebandytjejerna i Gohia, tyvärr gick det inte hela vägen så de blev B-slutspel. Lycka till imorgon.

Nu soffläge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0