mammabyxor

Nu den första veckan har jag kört vår nya bil till jobbet. Det är riktig vardagslux som jag har unnat mig då jag ska ha varit iväg på en massa besök och så vidare.

Men igår tog jag underbara tåget, och eftersom jag e ganska lat och trött nu för tiden tänkte jag ta stadsbussen som alltid varit försenad, men nu har de tydligen ändrat rundorna och bussen körde härifrån för tidigt!? Har aldrig hänt förr! Så fick mig en promenad, passade på att gå förbi HM. Med mig i kassen fick jag två mammabyxor och en söt liten kofta till Lillan. Så just nu sitter jag med mammabyxor. Skrattar lite för mig själv då jag sitter med byxor som går upp i armhålorna =) Men grymt sköna e dem och ingen ser nog?! att det är mammabyxor Hihi

Träningen igår gick väldans bra, mycket försvarsövningar och en del styrka och löpning. Känns fortfarande konstigt att inte vara med på försäsongen, första gången på 10 år typ. Helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0