Gravidbilder

Tiden bara springer iväg och jag är nu i vecka 35 (34+3). Magen har växt en hel del sista tiden och det var äntligen lönt att ta lite gravidbilder =) Bilderna är tagna av en kollega/vän på jobb som är medialärare med lite hjälp från Emma N. Egentligen gillar jag inte ritkigt att stå så i en studio och vara den som blir fotad, men de va riktigt roligt och bilderna är jag helnöjd med. Fick även en liten wake up moment när jag såg bilderna, är min mage verkligen såå stor =)

Här kommer ett antal bilder som Martin har fixat. De ligger även uppe på hans sida Martinbieber.se












Kommentarer
Postat av: faster nr1 :-)

Underbara bilder <3

2012-03-28 @ 18:23:25
Postat av: Lalla

Grattis till er fina lilla flicka! Och jätte fina bilder :)

2012-04-04 @ 20:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0