V.34

Efter 2 fullspäckade veckor med ledarträff, spelkväll, matcher och fix i huset är jag helst plötsligt i V.34. Det är bara 49 dagar kvar till beräknad födsel, kan inte riktigt fatta det än. Sen räknar jag med för tidig födsel då både jag och min bror var för tidigt födda. Så om 4 veckor så är det dags ;)

4 dagar till första värdemätaren - Veberöd
11 dagar till nästa "riktiga" värdemätare - Hörby
11 dagar till Arvingarna
13 dagar till Ultraljud
15 dagar till studiedag i Köpenhamn
16 dagar till Påsklov
16 dagar till Läger
31 dagar till sista jobbedagen, varav 17 "riktiga jobbdagar"
32 dagar till Seriepremiär
49 dagar till BERÄKNAD FÖDSEL

Jag tror att dessa 49 dagar kommer gå fantastiskt snabbt då det varje vecka finns något att längta till, eller vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0